Piparkoogimaania
"Vana Tallinna" motiividel piparkook
REEGLID
- 1. Üldsätted
- 1.1. Konkurss kestab 1.12.2017–30.12.2017 ja seda korraldab PiparkoogiMaania näitus ja SL Õhtuleht AS, registrikood: 10678223, Narva mnt 13, Tallinn, edaspidi Korraldaja. Teema on “Vana Tallinn”.
- 2. Peaauhinna loosimine, loosimises osalemine ja teavitamine.
- 2.1 Iga kategooria parim töö autor saab auhinnaks Electroluxi Ultra Silencer tolmuimeja, teise koha auhinnaks on spordiblenderid. Hindame 3 kategoorias: täiskasvanud, õpilased vanuses 6-11 ja õpilased vanuses 12-18. Lisaks anname välja publikupreemia. Täiskasvanute võitja kutsume osalema järgmise aasta PiparkoogiMaania näitusel.
- 2.2 Žüriisse kuuluvad PiparkoogiMaania kunstnikud ja Õhtulehe ning Electroluxi esindajad. Võitjad kuulutame välja 1. jaanuaril 2017.
- 3. Kampaania läbiviimise korra on kehtestanud Korraldaja käesolevates reeglites.
- 3.1. Kampaanias osalemiseks peab “Vana Tallinn” teemast inspireeritud piparkoogi foto laadima lehele. http://konkurss.ohtuleht.ee/piparkoogimaania. Lisa juurde oma töö ja autori nimi. Õpilaste töö juurde lisaks vanus
- 3.2. Auhinnad. Iga kategooria parim töö autor saab auhinnaks Electroluxi Ultra Silencer tolmuimeja, teise koha auhinnaks on spordiblenderid. Hindame 3 kategoorias: täiskasvanud, õpilased vanuses 6-11 ja õpilased vanuses 12-18. Lisaks anname välja publikupreemia. Täiskasvanute võitja kutsume osalema järgmise aasta PiparkoogiMaania näitusel.
- 3.3. Korraldaja võtab võitjatega personaalselt ühendust, avaldab võitja nime Õhtulehe Facebooki kanalis https://www.facebook.com/Ohtuleht hiljemalt loosimisele järgneva nädala jooksul ja lepitakse kokku auhinna kättesaamise üksikasjades.
- 3.4 Käesolevaga kinnitab kampaania korraldaja, et ei edasta andmeid kolmandatele isikutele. Õhtulehele jääb õigus saata oma infomaterjale e-kirja teel.
- 3.5. Auhinna üleandmise viimane kuupäev on 31.01.2018.
- 3.6. Korraldajal on õigus muuta või täpsustada Kampaania tingimusi, katkestada Kampaania ja lõpetada auhinna väljastamine vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel, teatades sellest kohe massimeedia vahendusel.